Velký vandr po západě 26.7.-1.8.2020

Letošní dovolená - velký vandr byl opět v našem rodném kraji, na západě Čech.Toulali jsme se po území severního Plzeňska a Karlovarska, kolem řek Mže,Teplé,Střely...Částečně s kamarády ze Sněžnýho oudolí, částečně ve dvou.Přestože byla šílená vedra, statečně jsme našlapali zhruba 120 km.
Neděle: Po poledni přisedáme v Plzni ke kamarádům a společně odjíždíme do Stříbra. Odtudpřes bývalý vojenský výcvikový prostor do Svojšína. Posezení a hraní v místní hospůdce a před půlnocí odchod do lesa na přespání. Kolem půlnocislabě zapršelo,to byl jediný deštíček,pak už nastala ukrutná vedra.
Pondělí: Proti proudu Mže do Josefovy Huti, zde pár kousků a odchod na vlak do Pavlovic. Přesun do Chodové Plané /večeře,pivko/ a za tmy přesun k Dolnímu rybníku na přespání.
Úterý: Ráno se trháme a jdeme kolem Sklářů do Chotěnova. Obědová pauza u minerálního pramene Koňský pramen a přes kopec s krásnými výhledy na hřeben Českého lesa na vlak do Vlkovic.Zde po dlouhém čekání /nějaký zádrhel na trati M.L.-K.V./přisedáme k ostatním a společně popojíždíme do Poutnova. Odtud hore kopcom do Mnichova /hospůdka a přesun do lesa/.U ohýnku oslavíme Čepyho narozeniny a hodinu po půlnoci zalézáme do spacáků.
Středa: Definitivně se loučíme a směřujeme údolím Pramenského potoka ke Grúnské kyselce /výborný pramen/, Dominově skalce a dál do Bečova.Oběd,dokoupení zásob a krátká prohlídka městečka.Navečer přesun vlakem do Toužimi,odtud kolem Podzámeckého rybníka ke Střele.
Čtvrtek: Nadivoko kolem Střely až na bývalé poutní místo Skoky.Já byla nadšena z genia loci, Petr z vychlazených lahváčů /"To je prvně,co mi v kostele prodali pivo!"/Prošli jsme si bývalou obec, strávili prima večer u ohně a kytary a po půlnoci zalézali pod ochranou Panenky skákavé do spacáků.
Pátek: Přivstali jsme si, posnídali, pobalili a hned jak otevřeli,absolvovali prohlídku kostela s výkladem /dostali jsme se i do podkroví a kostelní věže/.Pak cestou necestou kolem žlutické přehrady do Žlutic.Oběd a přesun motoráčkem do Žihle/super solo retro jízda,kdy např. štíplístek vyskakoval z vlaku,aby ručně přehodil výhybky,atd./ V Žihli pár kousků v nádražce a už za šera hledání přístupu ke koupání. nakonec se zadařilo a tak byla předpůlnoční koupačka a spaní na pláži.
Sobota: Vstáváme brzy,nechcijít zase v tom hicu a taky chci mít trochu času na prohlídku Rabštejna.Bereme to mezi šutry chvíli po značce, chvíli azimutem...u Nového Dvora se napojujeme na červenou ascházíme do Rabštejna. Oběd u mostu,vyfunění kopce,prohlídka pamětihodností a kolem třetí přesun busem zpět do Žihle a dál vlakem /a výlukovým busem/ do Plzně, kde se kruh uzavřel a náš vandr skončil.

Canon PowerShot G1 X

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka
S kódem: Vajicka Akce platí do 14. 4. 2024
Zjistit více

Vytvořte si fotodárky

Z alb a fotek na Rajčeti nebo i z disku počítače si můžete snadno a rychle vytvořit různé fotodárky pro sebe nebo své přátele.